SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Sabtu, 13 Julai 2013

PANAS TERIK!! [VIDEO] TERHANGAT DIPASARAN BESUT....HANYA #PRKKualaBesut..


PANAS TERIK!! [VIDEO] TERHANGAT DIPASARAN BESUT....HANYA #PRKKualaBesut..



Hadi Awang takut dengan kesetiaan Calon PAS di Kuala Besut sebab itu dibaiah didepan penyokong PAS. Almaklum Azlan nie dulu pernah seleweng apabila berada didalam UMNO sampai dipecat oleh Parti. Kalau dah tak pecaya pada calon kenapa nak bagi Azlan bertanding.

PAS sebenarnya ketandusan Calon bukan UMNO, Namum lidah pembelit PAS HAprakDaily mengatakan sebaliknya. Ini menampakkan bahawa PAS tidak ikhlas didalam perjuangan.berikut adalah lafaz yang disebut oleh Azlan.....

"Bahawa saya Azlan Endot Yusof berikrar untuk patuh kepada hukum Allah dan Rasulnya serta patuh kepada arahan pucuk pimpinan parti yang tidak bercanggah dengan ajaran Islam. Bahawa saya bersumpah dengan nama Allah, Wallahi, Wabillahi, Watallahi sekiranya saya meninggalkan atau melompat ke parti lain dengan kerelaan saya sendiri setelah dipilih menjadi calon dan terpilih menjadi Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN), maka saya akan dilaknat oleh Allah, Rasul, orang yang beriman serta sekalian yang melaknat. 

"Dan segala perbelanjaan saya dengan menggunakan wang elaun ADUN adalah haram dan bahawa saya juga bersumpah dengan nama Allah, Wallahi, Wabillahi, Watallahi untuk meletakkan jawatan dari menjadi ADUN apabila saya keluar atau dipecat dari parti dan Allah bersaksi atas apa yang saya tuturkan ini." - Baiah yang dilakukan Che Long dipentas ceramah politik di Kuala Besut.

Psssttt... Fuuhhhh Siap bersumpah laknat lagi tu!! huhuhu Hebat2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan