SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Sabtu, 2 November 2013

PANAS TERIK!! FAKTA #PRKSgLimau : PAS menang, Phahrolrazi dan Mat Sabu Syiah yang SENANG?!!

PANAS TERIK!! FAKTA #PRKSgLimau : PAS menang, Phahrolrazi dan Mat Sabu Syiah yang SENANG?!!



Memang senang untuk bercakap apa sahaja, terutamanya apabila orang yang disebut-sebut itu sudah meninggal dunia. Kami pun boleh mengaku anak saudara Ustaz Azizan dan beliau mewasiatkan agar mengundi BN sejurus sebelum beliau menghembuskan nafas terakhir. 

Agak-agaknya kalau ada penyokong BN yang berkata begitu, apa reaksi PAS? Sudah tentu PAS akan halakan 1001 peluru fitnah dan tohmahan ke kepala individu yang mengeluarkan kenyataan tersebut. Dan kami pasti ianya tidak akan berhenti sehinggalah individu tersebut lemah dan akur untuk membuat kenyataan media bersama PAS bagi menafikannya dan menuduh kembali BN sebagai dalang. Tipikal.

Begitu jugalah dengan calon PAS kali ini. Bukannya susah sangat hendak buktikan yang anda benar-benar mempunyai pertalian darah atau pernah berguru dengan Arwah bukan? Kalau tidak dapat buktikan dengan dokumen keluarga yang sah, cuba tampilkan walau sekeping gambar peribadi yang anda pernah bersama dengan Arwah Ust. Azizan? Tidak susah bukan kalau apa yang didakwa itu benar.

Dan pastinya anda juga tidak mempunyai masalah untuk menjelaskan kenyataan anak didik Imam Syiah se-Malaysia iaitu Mat Sabu yang mencerca Arwah Us Azizan bukan?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan