SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Khamis, 8 Ogos 2013

AKjr : SALAM AIDILFITRI WAL FA IZIN KEPADA SEMUA SAHABAT, RAKAN TAULAN DIMANA JUA ANDA BERADA...

AKjr : SALAM AIDILFITRI WAL FA IZIN KEPADA SEMUA SAHABAT, RAKAN TAULAN DIMANA JUA ANDA BERADA...




Kepada semua pembaca, follower dan rakan rakan yang mengenali diri aku ni secara langsung atau tidak, aku ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri 2013/1434H kepada korang semua tidak kira dimana jua anda berada.. Di kesempatan dihari yang mulia ni juga, aku menyusun sepuluh jari ingin memohon ampun dan maaf jika selama ini ada tulisan - tulisan aku yang mengores perasaan korang ye.. Jangan la korang simpan didalam hati pula.. Maafkanlah diriku ini seadanya kerana aku insan biasa..

Kepada penyokong PR pula, Aku dihari baik bulan baik nie jangan lah korang nak fitnah yang bukan bukan pulak.. Fitnah itu adalah amalan syaitan.. cukup cukup lah ye... BERUBAHLAH WAHAI PENYOKONG PR!! MASIH ADA MASA LAGI BUAT KORANG SEMUA..

Akhir kata, sekali lagi aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN

- AktivisKepayang Jr. @ AKjr -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan