SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 3 Mac 2014

PANAS TERIK!! DS ROSMAH MENDOAKAN KESEJAHTERAAN KEPADA HEW KUAN YEW..



Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera. 

Saya ada mendengar bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mengharapkan agar saya diserang sakit jantung (sudden death) dan segera menemui ajal (journey to the "west"). 

Andainya benar beliau ada menuturkan kata-kata sedemikian, saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar. 

Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew dan keluarga sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan & kebahagiaan agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia. Salam... 

-Datin Seri Rosmah Mansor 






Sikap biadap komunis Dap ini menunjukkan keperibadian mereka yang terus mengharut , menanam kebencian kaum , dan sikap hasutan agar membenci orang lain terutama bangsa Melayu . Inilah sikap sebenar kaum komunis Dap. Sangat biadap !! rasis dan kurang ajar !! 



Kenyataan dari Datuk Huan Cheng Guan ternyata tepat terhadap Hew Kuan Yew ini , kata-kata Hew kuan Yew ini jelas menunjukkan mereka macam manusia BODOH dan itulah taraf pemikiran sebenar orang - Orang DAP !!!



Psssttt.. AKJr: INGAT..!! DAP ITU KOMUNIS !!! KOMUNIS ITU DAP !!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan