SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Rabu, 24 April 2013

WAJIB BACA!! FAKTA #PRU13 : Imam Masjid NABAWI ajak rakyat undi BN?! #Vote4BN #GE13


WAJIB BACA!! FAKTA #PRU13 : Imam Masjid NABAWI ajak rakyat undi BN?! #Vote4BN #GE13



Mungkin Al-Syeikh Solah Muhammad Al-Budair tidak menyatakan secara langsung yang rakyat perlu undi BN pada PRU ini. Namun, pengiktirafan beliau terhadap Kerajaan BN dalam aspek memartabatkan Islam di negara ini perlu diambil perhatian. Ini merupakan bukti bahawa UMNO itu tidak kafir dan menolak Islam, malah lebih sayangkan Islam berbanding PAS.

Yang jelas tolak Islam ini DAP dan PKR pula pemimpinnya bermasalah moral. Sepatutnya PAS halakan meriam KAFIR mereka kepada golongan ini, dan bukannya UMNO! Tapi, apa yang kita pelikkan, pemimpin mereka yang pro-ulama' dan perpaduan ummah pun habis mereka singkirkan. Sampaikan, pertama kali dalam sejarah, PAS masih mengekalkan pemimpin tertinggi yang berzina dalam video seks!

Agaknya sebab itulah beliau memilih untuk bersama BN dan bukannya PAS. Kita kena ingat, Al-Syeikh ini Imam Masjid Nabawi, sebuh masjid yang dibina sendiri oleh Rasulullah SAW dan dimuliakan Allah SWT di Tanah Haram Madinah. Beliau pastinya tidak mudah dibeli oleh sesiapa sekali pun. Dan kerana beliau seorang imam besar bagi umat Islam, maka hati budi bicara beliau juga adalah jelas.


Masjid an-Nabawi (Bahasa Arab: المسجد النبوي‎ al-Masjid al-Nabawīy) atau Masjid Nabi merupakan masjid kedua paling suci mengikut kepercayaan umat Islam. Di sini juga terdapat Makam Rasullullah S.A.W. Masjidil Haram merupakan masjid paling suci dan Masjid Al Aqsamerupakan masjid ketiga paling suci dalam Islam.

Masjid ini asalnya dibina sendiri oleh Rasullullah sendiri, bersebelahan dengan rumah yang baginda diami selepas peristiwa Hijrah pada tahun 622 Masihi. Masjid pertama yang didirikan oleh Rasullullah semasa peristiwa Hijrah ialah Masjid Quba.

Psssttt... AKJr : Berdebar-debar pula rasanya menantikan caci-maki MACAI pakatan haram, terutamanya ahlul Sorga PAS ke atas imam ini kerana menolong kempen BN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan