SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Rabu, 17 April 2013

WAJIB TONTON!! Penduduk Parlimen Bandar Tun Razak Mengamuk Sakan, Mana Khalid Gagap Menghilang?

WAJIB TONTON!! Penduduk Parlimen Bandar Tun Razak Mengamuk Sakan, Mana Khalid Gagap Menghilang?




Saya yakin lebih sejuta rakyat Malaysia sudah menonton laporan berita di Buletin Utama memaparkan kemarahan penduduk pangsapuri di Bandar Tun Razak yang menghadapi masalah gangguan bekalan air di Selangor baru-baru ini.

Kalau rasa terlepas laporan di TV3 itu, sila tonton rakaman youtube Buletin Utama DIPAUTAN INI 

Sudah tonton dah kenal pasti masalah rakyat di Bandar Tun Razak itu? Siapa Ahli Parlimen Bandar Tun Razak? Siapa lagi kalau bukan Tan Sri Khalid “Gagap” Ibrahim yang merupakan Menteri Besar paling gagal dalam sejarah negeri Selangor!

Bayangkan dan cuba letakkan diri isteri, anak perempuan atau saudara perempuan anda di tempat kakak-kakak kita yang mengamuk sakan di pangsapuri terbabit, apa anda rasa? Marah? Bengang? Kecewa? Atau memang nak humban Khalid dalam Sungai Klang?

Bukan sekali kawasan itu dilanda masalah air yang menyusahkan rakyat, malah gangguan bekalan air yang berlaku baru-baru ini merupakan kali kedua para penduduk di situ terseksa dengan kerenah Menteri Besar yang tak tahu buat kerja itu.

Malah penduduk yang sebelum ini mengundi Khalid mendakwa bahawa Menteri Besar itu langsung tidak turun padang ketika mereka dilanda masalah air pada kali pertama, dan kali kedua pun tidak nampak langsung batang hidungnya.

Mana perginya tanggungjawab seorang Ahli Parlimen dan Menteri Besar yang sedang digalas Khalid? Kuasa ditangannya selama lima tahun. Dia boleh menyelesaikan masalah itu sekelip mata sekiranya dia mahu. Tapi kenapa dia tak buat begitu?

Itupun Khalid ada hati lagi merayu pada rakyat Selangor untuk memilihnya pada PRU ke-13 ini? Sudah lima tahun dia diberi peluang, tapi dia sia-siakan rakyat yang memilihnya pada PRU yang lepas. Peluang apa lagi yang dia mahukan? Peluang untuk seksa rakyat untuk lima tahun lagi?

Lagi BACA DISINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan