SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Khamis, 4 April 2013

WAJIB TONTON!! [VIDEO] : DR SIDEK BABA DEDAHKAN ANWAR KAKI LIWAT!!

WAJIB TONTON!! [VIDEO] : DR SIDEK BABA DEDAHKAN ANWAR KAKI LIWAT!!



AKjr  tertarik dengan penjelasan yang sangat detail oleh Profesor Dr Sidek Baba di bawah.

Jika kita berfikiran terbuka dan memahami penjelasan Dr Sidek Baba ini, kita akan dapat melihat ketidakmampuan sebenar kerangka Pakatan pembangkang dan juga betapa rapuhnya ikatan sesama mereka di dalam Pakatan.

Dr Sidek Baba bercakap tentang Anwar Ibrahim yang champion kan pluralisme, kalimah Allah yang diperalatkan. Begitu juga dengan wayang kulit parti PAS dan DAP.

Bank Islam, Takaful Islam, Universiti Islam Antrabangsa adalah sebahagian kecil daripada perjuangan kerajaan BN untuk mensyariatkan Islam.

Di Malaysia ini banyak berlaku salah persepsi dan manipulasi untuk memperbodoh-bodohkan rakyat supaya tidak menyokong kerajaan sedia ada yang terbukti telah banyak jasa dan sumbangnannya kepada kesejahteraan dan kemakmuran rakyat Malaysia.



Dr Sidek Baba adalah di antara pemimpin-pemimpin rapat yang telah meninggalkan Anwar Ibrahim. Dan mereka itu percaya dengan keruntuhan moral Anwar Ibrahim.



Syukur Alhamdulillah kerana rakyat diberi mandat pada PRU13 ini dan inilah masanya untuk rakyat Malaysia menolak pemimpin yang rosak moralnya dan pakatan pembangkang.

Untuk Menonton Video Pendedahan Oleh Dr.Sidek Baba Sila Klik SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan