SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Jumaat, 12 Oktober 2012

PEMUDA PAS PUN AKUI ANUWAR BUKAN ISLAMIST!!!


PANAS TERIK !! PEMUDA PAS PUN AKUI ANUWAR BUKAN ISLAMIST!!! KAH KAH KAH...


Apa lagi yang hendak kita katakan mengenai Si Ketua Penipu tu? Dia memang jelas bukan seorang yang memperjuangkan Islam yang sebenar.

Jika sebelum ini, Si Ketua Penipu tu dikritik oleh Timbalan Mursyidul Am PAS dengan mengatakan yang dia bukan seorang yang Islamist, kenapa pemimpin PAS berdiam diri?

Sekarang, Dewan Pemuda PAS Pusat juga bersetuju dengan pandangan tersebut. Adakah PAS mahu kata yang ianya hanya pandangan peribadi?
SHAH ALAM: Pemuda PAS hari ini menegaskan bahawa pihaknya tidak bersetuju dengan pandangan bekas anggota Parlimen India yang dikenali sebagai MJ Akbar dalam bukunya Tinderbox: The Past and the Future of Pakistan yang dilancarkan Datuk Seri Anwar Ibrahim baru-baru ini.
 
Ketuanya Nasrudin Hassan berkata, akbar berpandangan bahawa Islam hanya untuk menjalin persaudaraan dan bukan menubuhkan negara - idea yang didakwa berpaksi fahaman "Islam Liberal".
 
"Jelas dalam PAS, kita menolak fahaman sedemikian justeru ia lebih berpaksi kepada doktrin fahaman Islam liberal.
 
"Dan masyarakat umum tahu bahawa PAS sebuah parti yang berpandukan Islam. Islam penyelesaian yang terbaik bagi semua masalah ummah termasuk menyelesaikan permasalahan negara," katanya dalam kenyataannya medianya hari ini.
 
Menurut Nasruddin, dewan itu memberikan sokongan penuh kepada Timbalan Mursyidul Am PAS Datuk Dr Haron Din berhubung perkara sama dengan menyifatkan Islam sebagai cara hidup yang lengkap.
Jika sebelum ini, PAS merupakan pihak yang beria - ia mempertahankan Si Ketua Penipu tu apabila dia memperjuangkan Kebebasan Israel, sekarang macam mana?

Perkara itu sebenarnya tidak mustahil. Bagi Si Ketua Penipu tu, waima sesiapa pun yang dia sokong bukan menjadi satu persoalan. Termasuk la puak - puak Yahudi.

Jadi, kenapa PAS yang KONONnya memperjuangkan Islam ni masih lagi nak menyokong dia sebagai seorang pemimpin sedangkan dia terang - terang menyokong Islam Liberal?

Sudah - sudah la nak menipu rakyat ni. Jangan la puak - puak PAS ni nak jadi golongan manusia yang munafik pulak. Dah jelas, terang dan nyata yang Si Ketua Penipu tu buat semua ni untuk kepentingan diri dia je. Bukannya untuk orang lain!!!

Pssstt... AKjr : KAH KAH KAH... Apa sudah jadi sama PR ni?? Pendapat teman la.. apa lagi yg ditunggu PAS oiii.. BERAMBUS la dari PR cepat2!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan