SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 29 Oktober 2012

PANAS TERIK! ANWAR DAPAT GELARAN DEWATA RAYA DIBERI OLEH TOKONG LGE!


PANAS TERIK! ANWAR DAPAT GELARAN DEWATA RAYA DIBERI OLEH TOKONG LGE!



Sedang asyik kita sibuk dengan AES ni, terlupa pulak kita nak menceritakan pasal Anwar! Yalah ada anjing PR Company AES yang tuduh kita ni trojan horse kan? Mak dia puki la, masa PM kena serang PR company ni dok senyap je, bila business dia terancam maka company PR aka anjing yang makan duit cara hina ni melalak sampai nak down kan orang lain plak. Baca sini Trojan RBF Horse tulis.

Anyway, fuck them all, semoga mereka mati ketika sedang mimun arak adanya. Ni Gelagat Anwar ada cerita baik punya pasal Dewata Anwar LGE the Tokong aka CAT (Cocky, Arrogant and Tokong) mari kita baca:

Di kalangan rakan-rakan pimpinan PKR mula merasakan tidak ada ruang untuk mengkritik Anwar di dalam parti. Kebanyakan lubang ditutup supaya Anwar akan terus kelihatan sebagai seorang yang maksum dan tidak mempunyai kelemahan. 

Antara isu terbaru yang diperkatakan dalam PKR adalah keistimewaan yang diberikan kepada Anwar & Keluarga. Kesungguhan Anwar untuk mengetengahkan anaknya yang lain, selain Izzah di dalam politik mengundang macam-macam pandangan. Apakah PKR ini mengenai Anwar & Keluarga sahaja?

Kebanyakan pemimpin PKR peringkat pertengahan boleh faham jika Anwar, Kak Wan, Izzah menjadi penting dalam PKR. Mereka boleh faham. Tapi bila Nurul Nuha dan menantu Anwar juga mahu menjengah kedudukan dalam PKR, mereka jadi tidak seronok. Penyakit DAP nampaknya sudah melarat dalam PKR.

Parti anak beranak. Karpal, Gobind, Dinasti Lim. Izzah, Nuha, menantu Anwar akan menjadi tokoh-tokoh baru dalam PKR menjelang PRU yang akan datang. Soalnya, siapa yang nak persoalkan Anwar. Anwar macam dewa dalam PKR. Tak boleh disentuh. Sama macam Guan Eng dalam DAP.
Takkan la rakyat Malaysia tak nampak lagi kot? Atau memang ada segelintir rakyat Malaysia memang suka pakatan hinggakan mereka berzina ka, meliwat ka atau apa saja maksiat dibuat mereka redha? Ce cite, ce cite

Sumber : House PK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan