SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Rabu, 19 Disember 2012

WAJIB BACA!! DAP TETAP CAUVINIS, RASIS & EXTREMIS!


WAJIB BACA!! DAP TETAP CAUVINIS, RASIS & EXTREMIS!

(Aiya Appa, itu Hadi ada hati mau jadi PM..wakakaka)

Salam 2 all.
"Malai-si, Malai-Si, Malai-si"; begitulah laungan dan slogan yang dilaungkan oleh para cauvinis rasis dan extremis membawa kepada peristiwa berdarah 13 Mei 1969.

Lapuran Majlis Gerakan Negara bertarikh 06 Okt 1969* menghuraikan secara terperinci kejadian yang berlaku terutamanya disekitar Kuala Lumpur setelah DAP memenangi beberapa kerusi dalam PRU 1969. Walaupun tidak membentuk Kerajaan, namun sikap cauvinis, rasis & extremis DAP sangat ketara!

Dan Ketua Pemuda DAPSY pada masa itu ialah Lim Kit Siang. Yup..Lim Kit Siang, tukun DAP yang mendapat undi tertinggi dalam pemilihan Sabtu lepas!

Malai-si, bermakna "Mampus Melayu"!

Selain slogan 'Mampus-Melayu" itu, pelbagai kata maki hamun dan cerca nista terhadap umat Melayu-Islam dihamburkan sepanjang perarakan yang di anjurkan cauvinis.

Antara yang direkod didalam Lapuran Mageran ialah 'buang semua polis Melayu', 'mati Melayu, sakai pigi masuk hutan', 'KL sekarang Cina punya', 'Melayu pigi balik kampung', 'kita hantam lu, sekarang kita ada kuasa', 'Melayu keluar, apa lagi duduk sini', 'semua Melayu kasi habis', 'kasi halau semua polis Melayu', 'ini negeri bukan Melayu punya lagi', 'butoh Melayu', 'mata-mata lancau', 'ini negeri bukan Melayu punya, kita mau halau semua Melayu', 'Melayu balik hutan', dan macam-macam lagi kata nista yang dikeluarkan!

Malah sampai ke peringkat pembunuhan, termasuk pelakon terkenal Mak Minah @ Makcik Pimpang Pekpot yang ditikam sampai mati di Jalan Raja Laut dan beberapa orang Melayu dibunuh di Setapak, termasuk sebelum itu Pak Kasim dibunuh di Jelutong, Pulau Pinang dan mayatnya dilempar dengan cat merah!!!

Setelah 43 tahun berlalu, setelah mendapat negeri Pulau Pinang, dan menjadi parti dominan didalam pakatan pembangkang, keangkuhan dan sikap cauvinis, rasis & extremis DAP tidak pernah luntur. Malah makin lama makin parah!

Ini terbukti apabila dalam pemilihan kepimpinan DAP Sabtu lepas (15 Nov 2012), kesemua 8 calun Melayu yang bertanding dilipat bungkus. Bukan sahaja tidak menang, tetapi mendapat tempat corot!

Sebaliknya tukun lama DAP iaitu Lim Kit Siang, Lim Guan Eng & Karpal Singh mendapat undi tertinggi dalam pemilihan itu! Anak Karpal Singh, Gobind Singh Deo turut memenangi tempat didalam Jawatankuasa Induk DAP!

Pendekkata, calon Melayu semuanya "Malai-si"; semuanya "mampus", "bungkus"!

Setelah 43 tahun berlalu, walau dilapik dengan pelbagai slogan "Malaysian Malaysia", "Middle-Malaysia", konon perjuangan "samarata-samarasa", namun semuanya terbukti sekadar slogan dan retorik politik. Ternyata wajah sebenar DAP sebagai parti cauvinis, rasis dan extremis terbongkar pada 15 Nov 2012!

Kalau ini pun masih tidak memberi mesej jelas kepada umat Melayu-Islam, terutamanya yang duduk didalam PAS dan PKR, yang masih didodoikan dengan kelentong DAP konon sudah berubah, DAP konon sudah menjadi parti pelbagai kaum, DAP berjuang untuk hak semua kaum, DAP konon sudah mendekati dan memahami Islam; kita tak tahu apa lagi bukti yang segelintir umat Melayu-Islam ini mahu. Bukti apa lagi mereka nak ALLAH berikan lagi?

Udah-udahlah tu yop, berhentilah daripada terus menipu diri sendiri; berhentilah daripada terus membohongi diri sendiri; berhentilah daripada terus dibuai mimpi palsu yang didendangkan pimpinan mike! Takkanlah mike dah begitu PBB -  Pekak, Bisu & Buta sampai tidak nampak gajah depan mata, sedang mike sibuk dibuaikan konon dengan kuman seberang laut! Takkan IQ mike begitu rendah sekali yop?

Kalau itu tidak cukup untuk mike, cuba tengok bagaimana DAP tegas mahukan Anwar menjadi Perdana Menteri! Sedangkan baru beberapa minggu lepas PAS didalam Muktamar Agongnya dengan begitu berdegar-degar membunyikan trumpet mahukan Presidennya Datuk Seri Hadi Awang sebagai Perdana Menteri Malaysia!

Dalam keadaan mengetahui PAS sudah membuat ketetapan mahukan Hadi Awang, DAP dengan jelas menghantar mesej menyanggah impian PAS tersebut! Mereka tetap berkeras mahukan Anwar Ibrahim!

Dan mike tak hairan ke yop kenapa DAP benar-benar tegar mahukan Anwar? Anwar Ibrahim yang Karpal Singh dedahkan pada 22 Okt 1997 didalam Dewan Rakyat mempunyai masalah liwat dan homoseksual! Anwar Ibrahim yang Karpal Singh dedahkan di Federal Hotel sebagai punya masalah seksual dan akhlak yang serius! Anwar Ibrahim yang Karpal Singh suruh bertaubat apabila pembohongan 16 Sept 2008 terbongkar! Anwar Ibrahim yang mengambil Karpal Singh sebagai loyer dalam kes dia meliwat Saiful! Anwar Ibrahim yang pemimpin PAS sendiri memberi label "Al-Juburi"!

Anwar Ibrahim tu yang DAP berkeras tegar mahu nobatkan sebagai Perdana Menteri!!!

Mike sudah tidak ada keupayaan berfikir ke yop? Teman tidak langsung menjangka tahap IQ mike boleh jatuh begitu rendah sampai dah tak tau nak berfikir, dah tak tau nak bezakan yang hak dan yang batil, yang benar dan yang palsu, yang dosa dan pahala! Takkan sampai begitu teruk tahap pemikiran mike yop?

Sudah tentu DAP dan pimpinan tukunnya mempunyai agenda tersirat mengapa mereka menolak Hadi Awang tetapi berkeras mahukan Anwar! Ini bukan masalah yang memerlukan pemikiran tahap PhD yop. Ini persoalan yang budak Tadika Pasti pun boleh nampak! Tetapi mike masih lagi boleh jadi Pekak, Bisu & Buta yop!

Mike tak nampak ke kenapa Lim Guan Eng bertegas mahu DAP diberi tambahan 3 kerusi Parlimen dan 10 kerusi DUN dalam PRU 13 nanti?

Mike tahu dimana? Antaranya dema nak tambahan 3 kerusi DUN di Pulau Pinang. Sebab apa? Sebab dengan 19 kerusi yang mereka dah ada, ditambah 3 kerusi lagi menjadi 21, mereka boleh membentuk Kerajaan Negeri Pulau Pinang tanpa perlukan PKR dan DAP.

Sebab apa? Sebab cauvinis, rasis & extremis ni memang tak percaya kat mike yop! Tak caya tanya Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang yang juga Pengerusi PKR Negeri, dia boleh bongkar penuh kat mike!

Itu pun mike masih terhegeh-hegeh nak menyokong parti cauvinis, rasis & extremis ni yop! Mike tak nampak ke yop, Pesuruhjaya PAS Negeri Pulau Pinang, satu-satunya ADUN PAS dalam DUN langsung tak diberi muka dalam Exco Kerajaan Anak jantan Kitsiang ni yop! Mike ni betullah hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong.

Tak malu ke mike yop, orang tak mau tapi mike dok tekiyal-kiyal membontoti cauvinis, rasis & extremis ni yop? Sehingga mike sanggup mengkafirkan saudara se Islam, tetapi mengkalipahkan kafir harbi! Macam mana mike masih boleh menjadi Pekak, Bisu & Buta yop?

Mike tak nampak ke mesej yang dihantar kepada mike! Mike tak terpikir ke kenapa Lim Kit Siang, Lim Guan Eng & Karpal Singh diberi undi tertinggi. Ini adalah tokoh-tokoh yang menolak perjuangan mahu melaksanakan syariat Islam, menolak Negara Islam! Malah Karpal pernah menyebut "Islam over my dead body"!!!

Bukankah itu mesej yang cukup jelas! Bahawa DAP mahu ketiga-tiga tukun ini terus berada dibenteng hadapan supaya agenda hudud, qisas & ta'zir yang mike impikan terus ditentang dan dihalang! Supaya Negara Islam yang mike angankan terus disepak dan diterajang! Takkan mike tak nampak semua tu yop? Kenapa mike masih lagi boleh menjadi Pekak, Bisu & Buta yop?

Apapun yang jelas ialah pemilihan kepimpinan DAP Sabtu lepas membuktikan satu perkara! Bahawa umat Melayu-Islam memang tidak ada tempat dalam DAP! Agenda Melayu-Islam memang tidak ada dalam senarai DAP! Kepentingan Melayu-Islam memang tidak ada dalam kamus DAP!

Yang jelas, tukun DAP Lim Kit Siang, Ketua Pemuda DAP pada tahun 1969 semasa peristiwa berdarah 13 Mei berlaku kini dinobatkan sebagai pemimpin tertinggi dengan mendapat undi terbanyak dalam pemilihan tahun 2012.

Setelah 43 tahun berlalu, tiada yang berubah! Nothing has change yop! Mereka tetap dengan sikap cauvinis, rasis & extremis!

Kalau 43 tahun lepas DAP melaungkan slogan 'malai-si'; 'mampus-Melayu', Sabtu lepas sekali lagi semua calun Melayu '"malai-si", "mampus" dalam pemilihan kepimpinan DAP!

Kalau itu pun mike masih Pekak, Bisu & Buta, lantok ke mike lah yop!

Kami umat Melayu-Islam dah lama sedar DAP ini parti rasis, cauvinis & extremis; dan kami akan memberi mesej jelas kepada DAP bahawa umat Melayu-Islam menolak fahaman rasis, cauvinis & extremis yang dibawa DAP dengan menolak mereka sepenuhnya didalam PRU 13 nanti!

Kalau mike nak join, ahlan wasahalan ya marhaban; kami umat Islam-Melayu sangat alu-alukan. Tapi kalau mike terus nak bersekongkol dengan dema, go to hell with you!

Yang baik datangnya daripada ALLAH, yang tidak itu adalah kelemahan teman sendiri.

Wallahuua'lam & Wassalam.

Adios amigos, grasias senor.

Malai-DAP! Malai-PKR! Malai PAS!

Zulkifli Bin Noordin
Isnin
03 Safar 1434
17 Dis 2012

*
(Nota: teman nasihatkan anak muda dan mereka yang lupa sejarah supaya membaca Lapuran Mageran tersebut supaya kita tak jadi kaum yang buta sejarah dan tidak mengenal siapa musuh kita sebenarnya)

Sumber : ZUL4KULIM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan