SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Khamis, 6 Disember 2012

PANAS TERIK!! Ketua Pemuda UMNO Ipoh Barat "MENGGANTIKAN" Ahli Parlimen Ipoh Barat Dan Adun Kepayang..

PANAS TERIK!! Woww!! Ketua Pemuda UMNO Ipoh Barat "MENGGANTIKAN" Ahli Parlimen Ipoh Barat Dan Adun Kepayang..



Ni Teman nk cerita sikit pasal dkt kawasan Parlimen/Adun yg teman duduk sekarang ni iaitu di Parlimen IPOH BARAT dan Dun KEPAYANG.. Cerita nye mcm ni sepanjang tempoh 4 tahun ini selepas PRU 12 yg lalu, Ahli Parlimen/ADUN yg telah dipilih oleh majoriti rakyat disini langsung X pernah ambil tahu hal kebajikan dan permasalahan rakyat dikawasan ini.. Teman pun pelik der, mereka ni ada lagi ke atau x?? hidup ke lagi??? langsung x pernah nmpk batang hidung pun.. Jgn ckp la nk membantu, menyelesaikan masalah rakyat atau turun padang.. habuk pun tarak.. Jadinye kalau ikut pada kemampuan untuk menjadi wakil rakyat teman mencadangkan la agar wakil rakyat yg ada sekarang ni DITUKAR sajalah dengan yang baru, yang betul2 mahu berkhidmat dgn rakyat serta dapat menyelesaikan apa jua permasalahan rakyat.. Contohnye seperti kisah gelandangan diatas ini dimana Ketua Pemuda UMNO Ipoh Barat Sdr. Syamsul Baharin Putra yang telah memainkan peranan sebagai wakil rakyat yang sebenarnya..



Pemimpin sebegini la yang sepatutnya dipilih oleh rakyat untuk rakyat.. Kalo teman nak citer pasal kemampuan Ketua Pemuda UMNO Ipoh barat ni sampai esok pun tak habis der.. Jadinya ada mata tengokla, ada telinga dengarla, ada mulut cakapla dan ada PRU13 nanti pilihlah BARISAN NASIONAL...


Pssssttt... AKjr nak Kasi tabik Spring sama lu Sdra Putra yang tidak pernah jemu turun padang membantu rakyat yang memerlukan.. Tahniah & Syabas bro!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan